torsdag 28 april 2011

Tulpaner & brun nostalgi.

Hej!
Vilket skönt väder vi har!
Nu så blommar det för fullt i mina land, massor av fina tulpaner som jag fick av mina Holländska sommar grannar förra året, visst är det fint med tulpaner!


Lite fler brunisar, mitt ena halvmånebord, den andra halvan var ju med i ett tidigare inlägg.


Min fina spegelskänk, var bland den första möbel jag köpte och den har snart hängt med mig i 20år, min lilla brunis. Tänk vad fint det kommer bli sen när golvet blir vitt, den kommer framträda finare då tror jag. Jag gillar ju att blanda brunt och vitt, lite tyngd och lätthet ihop.

Nä, nu ska jag ta min nya tidning Hem & Antik, som damp ner i lådan idag, och en kopp kaffe i solen.

Ha det gott alla ni som tittar in här.





2 kommentarer:

  1. Två fina brunisar, du har helt rätt, brunt och vitt är jättefint ihop. Och tänk att tulpanerna redan blommar, känns som det är försommar.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en skön Valborg!
    Kram!

    SvaraRadera