söndag 16 augusti 2009

Min järnsäng!

Hej på er!
Nu så har jag äntligen hittat min järnsäng den är från 1800talet, jag och gubben hämtade den igår, har väl egentligen ingen plats för den inne, men kunde inte motstå denna säng, men den får för tillfället stå på vår altan och fungera som en säng till våra katter, eller om man vill ligga där en varm dag och vila,sängen är som en barnsäng ihopskjuten men kan bli till en vuxen säng, tycker det var extra kul med denna modell den ser man inte så ofta. kanske blir det så att man ändrar om inne jag får se.
Tog 2 bilder en med svart-vit kudde, och den sista bilden med inslag av rött i kudden.



Det var allt från mig för denna gång, ha det så gott allihopa.

10 kommentarer:

  1. Hej Sofia!
    Åh vilken fantastisk järnsäng! Var hittar du allt?? ;)

    Jättefina kuddar du har där i sängen oxå, gillar de runda.

    Ha en skön söndagseftermiddag,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Men vilken lycka att hitta en sådan underbar säng och dina katter måste njuta att få ligga så fint.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken underbart vacker säng!!! Lyckliga du! Och lyckliga dina katter! =0) Inte klokt vad fin den är.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du har så vackra saker att man häpnar! O den sängen...kan säga att man blir lite avis;-) Hur fin som helst!
    Jaa det är härligt att vara här igen o titta runt hos er alla. Känner mej laddad för massa bloggande o pyssel nu.
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Men hoppsan så underbart vackert!!!!!
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  6. Den var ju såå fin o vacker! Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Visst är det något visst med gamla järnsängar ..så vackert det blev utomhus med denna..har ett par står i källaren som jag haft när jag var ung...då fanns redan detta intresse med gamla möbler..nu är det dags att dom får se dagens ljus igen, kram

    SvaraRadera
  8. Så fint med en järnsäng ute! Nästa år ska jag ha en sådan:-)
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  9. Vilken vacker säng. Roligt att det var en växavariant. Du har en sådan flax som hittar så mycket fint jämnt!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  10. Hej, säljer du sängen?? Jag bor på Åland.
    Hälsningar Birgitta

    SvaraRadera